OMRUILSERVICE


Indien u een accessoire geleverd heeft gekregen dat niet naar behoren functioneerd, laat het ons direct weten. Wij staan garant voor een directe omruilservice!

Voordat wij accessoires uitleveren worden alle functies getest zodat we defecten geleverde artikelen zo veel mogelijk trachten uit te sluiten. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dan kunt u na overleg uw artikel kostenloos omruilen bij ons afhaaladres in Ede waardoor u weer direct gebruik kan maken van uw product.

LET OP: Wij zijn op geen enige wijze aansprakelijk voor eventuele gevolgschade of enig andere bijkomende kosten bij defecten, wij bieden service enkel op het door ons verstrekte product!

U zou er tevens voor kunnen kiezen om uw artkel na overleg (op eigen kosten) aan ons retourneren. Tussentijds kunt u een nieuwe order plaatsen zodat u weer snel verder kunt.
Wij storten het volledige artikel aankoopbedrag direct terug zodra wij het defecte artikel conform gemaakte afspraak retour hebben ontvangen.

(Bovenstaande service kunnen wij enkel met spoed realiseren als de artikelen ook daadwerkelijk op voorraad zijn!!!)

BELANGRIJK!!!
Na melding van een defecte artikel verplicht u zichzelf om het artikel binnen 5 werkdagen te retourneren om voor creditering in aanmerking te komen. Indien u deze termijn overschrijd hebben wij mogelijk niet meer voldoende ruimte om bij onze toeleveranciers te claimen. Indien we na 14 dagen nog niets ontvangen hebben vervalt de manco claim en zal er een aankoopfactuur opgemaakt worden voor de eventuele onbetaalde maar reeds verzonden vervangingsdelen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Indien u dit bericht kunt lezen bent u terecht gekomen op een deel-pagina,
klik hier voor de volledige Eped Service pagina !


2006-2018 © Eped.nl | valid XHTML | teleplay webdesign ede & internetservice ede

EPED.NL | Service | Steponderdelen | Sitemap