Aankoopgarantie



Op alle compleet nieuw aangekochte steps kennen wij een standaard garantie van 1 maand omruilgarantie en 12 maanden op fabrieksfouten na factuurduurdatum. Alle draaiende en slijtagedelen zijn uitgesloten. De fabrieks garantie vervalt zodra het product niet op de normale wijze is gebruikt en/of onderhouden is, wij geven garantie op product niet op prestatie en capaciteitsgarantie. Afwijkende voorwaarden zijn uitsluitend geldig bij wederzijdse schriftelijke aanvaarding ervan.

Als service gericht bedrijf willen wij graag tevreden klanten en is met goed overleg altijd een passende oplossing. Wij hebben immers een werkplaats ipv enkel een showroom, u heeft dus de garantie dat u ruim na de 12 maanden nog steeds terecht kunt bij ons. Na aankoop datum van ons regulier assortiment streven wij ernaar dat de reserve onderdelen nog voor ca. 3 jaar op voorraad blijven voor service en onderhoud. Naast de steeds vernieuwende massa van nieuwe type vervoersmiddelen blijft het grote voordeel van een beproefd model dat de onderdelen leverbaar en uitwisselbaar zijn. Wij voeren dit model al vanaf 2006 en is sindsdien enkel maar vernieuwd en verbeterd en in de basis geen kinderziektes meer heeft.


Mocht u hierover nader toelichting willen dan zullen wij u vriendelijk te woord staan.

 

 

 

Enkele praktijk voorbeelden die uitgesloten zijn van garantie:

- klant rijd na 2 weken na aanschaf haar band lek vond dat dit bij een nieuwe band niet zo snel kon en vond dat ze recht had op vervanging onder garantie.
- Na drie weken Lazise bult op en bult af zijn de remmen versleten. klant verwacht garantie. Slijtage delen zoals remvoering ketting tandiewiel dus aandrijving zijn uitgesloten van garantie.
- klant laat oplader vallen, valschade uitgesloten van garantie - klant laat oplader in de regen. vochtschades zijn uitgesloten van garantie.
- klant parkeerd step in de sloot, elektra en water gaan simpelweg niet samen vochtschade is uitgesloten van garantie.
- klant spuit zijn step af met een hoge druk, dacht dat ie daar wel tegen komt, geen garantie.
- klant dacht voor de vacantie zijn accupack voor de vacantie extra vol te laden laat de oplader meer dan een week opladen, overladen, geen fabrieksfout maar gebruikersfout.
- klant wilde zijn accupack eens goed leeg trekken om hem daarna goed vol te laden. Fout een accu te diep ontladen is schadelijk voor de capaciteit
- klant gaat in mei naar de camping had nog duidelijk de boodschap meegegeven om een avond van tevoren de accupack vol weg te zetten. in augustus zat er nog nauwelijks capactiet in de step.
. ( Avond ervoor geladen netjes de lader en overige camping snoeren opgeborgen. Nog even naar het winkeltje geweest, naar de WC de douche en naar de receptie. Dat kleine stukje!.
. Temparatuur in Italie en het klimmen aan het Gardameer trekken de accu's meer leeg dan we in Nederland gewend zijn. Vol is ook daadwerkelijk vol wegzetten anders komen er capaciteitsproblemen.)
Het komt bijna dom over sommige situaties maar als het geld gaat kosten worden sommige toch wel heel creatief om ons te overtuigen dat niet aan het gebruik maar aan het geleverde product ligt.
Wij hebben genoeg ervaring om te herleiden waar de fouten zijn gemaakt het is enkel hoe sportief hiermee word omgegaan. Wij zijn hoe dan ook bereid om alle klachten op serieuze wijze op te pakken.


 

 

2006-2018 © Eped.nl